dinner with friends! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Amber steenbergen - WaarBenJij.nu dinner with friends! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Amber steenbergen - WaarBenJij.nu

dinner with friends!

Blijf op de hoogte en volg Amber

23 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Hoe leuk is je leven als je twee keer per dag een blog moet schrijven!? Nou geloof me, dan heb je het behoorlijk goed voor elkaar! Ik besloot om naar Asiatique te gaan, ik dacht dat het echt heel toeristisch was maar hoorde er veel leuke verhalen over. Dus op de boot gestapt en kwam meteen een aardig meisje tegen. Ze bleek uit China te komen en vroeg na 5 minuten of ik mee ging eten met haar vriendin uit San Francisco. Ze verbleven ook in Anantara, dus dat was helemaal leuk!

Asiatique is een soort markt overdekte markt, maar alles is (in tegenstelling tot de echte stad) heel schoon en nieuw. Ik dacht dus dat het heel klein was, maar er blijken 1500 winkels/restaurants te zijn. En alles is ook zoals gewoonlijk in Thailand super goedkoop!!

We gingen eerst een beetje shoppen, en dat was geweldig met de meiden aangezien ze heel brutaal bij elk kraampje wat van de prijs probeerden af te krijgen! Toen gingen we een restaurant uitzoeken, ik had een beetje mijn twijfels aangezien alles er echt duur uit zag. Overal champagne flessen en alles was super stylish aangekleed (beetje lounge achtig). Maar toen we op de menu kaart keken waren we in de zevende hemel! Alles was heerlijk en super goedkoop, dus we hebben uitgebreid gegeten en toen zeiden ze dat ik niet hoefde te betalen! Het restaurant was zo mooi ingericht, in Nederland zou je er echt bakken met geld voor betalen. En er was live muziek, echt een top avond! En ik heb echt nog nooit zulke aardige en spontane mensen ontmoet. Toen terug gegaan met de boot, dat was echt prachtig al die lichtjes in het donker. Het kan allemaal hier in Bangkok!

Ik ben nu weer in het hotel en kan met een voldaan buikje en een gerust hartje gaan slapen. Morgen word weer een te gekke dag!

  • 25 Juli 2012 - 11:26

    Wendy:

    Hoi lieve Amber,

    Wat ben ik blij dat je het naar je zin hebt in Bangkok. Hopelijk een ervaring die je niet meer vergeet!!!
    Nog een paar dagen dat zit het er al weer op, wat gaat de tijd toch snel.

    Nou geniet er nog maar even van, nu kan het nog.

    Heel veel plezier en sterkte met de laatste loodjes.

    Dikke knuf van Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 11458

Voorgaande reizen:

28 Juni 2012 - 29 Juli 2012

Bangkok!

Landen bezocht: